Kontakta Oss
Besök gärna vår FAQ-sida med alla frågor du har.
Om du behöver be om retur: Du måste begära ett returrummer på den här sidan, klicka här.
♡ Vi kan inte garantera att en vara åter finns i lager, men det är möjligt att prenumerera på tillgänglighetsmeddelandet på varans sida och vi kommer att kontakta dig om varan kommer i lager igen!
♡ Om dina frågor lämnas obesvarade, uppmuntrar vi dig att kontakta oss! Det kommer att vara ett nöje att svara dig så snabbt som möjligt.
FÖREFÖRSÄLJNING: Om du funderar på ett köp:
- Via e-post på customercare@zapaka.com Vi svarar i allmänhet på alla e-postmeddelanden inom 24 timmar efter mottagandet;
-
Telefonen är inte tillgänglig nu. Vi rekommenderar att du använder e-post eller Livechat för att kontakta oss, detta är det bästa sättet att hjälpa dig när vi är online.
FÖREFÖRSÄLJNING: Om du funderar på ett köp:
-
För frågor om väntande beställningar eller kundsupport, för att spåra din orderstatus och få kundsupport, vänligen logga in på Mina beställningar och klicka på ditt ordernummer. Du kan granska orderinformation och spåra dess status. Kontakta oss via e-post customercare@zapaka.com om du behöver hjälp. Vi skickar normalt vårt svar angående din begäran till dig inom 24 timmar.
Vår lageradress:
Room 101 Building No.3,
Jiangnanzhizao,NO.12 xinzhuang Rd.(W)
Suzhou, 215000
Jiangsu
China
Här är öppettiderna för direktkontakt med vårt underbara kundtjänstteam:
Måndag till fredag från 9:00 till 19:00 EST
Lördag: från 9:00 till 18:00 EST
Söndag: från 9:00 till 18:00 EST
Klicka här om du vill ringa ZAPAKA.