SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Betalningsrelaterade Frågor

Du kan använda Paypal eller kreditkort på vår webbplats.
PayPal-information : PayPal är en säker och pålitlig betalningshanteringstjänst som gör att du kan köpa på vår webbplats med Visa, MasterCard, American Express och så vidare. Paypal har följande fördelar:
1. Safe: Säker: PayPal kan dölja dina ekonomiska uppgifter så att du inte behöver dela dem online. Vi skyddar också dina inköp. Om det finns ett problem kan du få tillbaka dina pengar.
2. Fast: Snabb: PayPal låter dig betala med några få enkla klick. Inget krångel med att få ut din plånbok eller skriva dina kortuppgifter på olika webbplatser. Allt du behöver är din e-postadress för snabb och enkel betalning.
3. Everywhere: Överallt: PayPal accepteras på tusentals webbplatser, från ledande varumärken till små oberoende återförsäljare. Så var du än handlar kan PayPal fungera.
4. När det gäller de extra internationella avgifterna händer det generellt sett en sällsynt situation. Men om avgifterna krävs, måste kunderna betala för det. Hoppas på din förståelse.

Ja. Vi genomför en mängd olika säkerhetsåtgärder för att upprätthålla säkerheten för din personliga information. Din personliga information finns bakom säkra nätverk och är endast tillgänglig för ett begränsat antal personer som har särskilda åtkomsträttigheter till sådana system och är skyldiga att hålla informationen konfidentiell. När du gör beställningar eller får tillgång till din personliga information erbjuder vi användning av en säker server. All känslig / kreditinformation du tillhandahåller överförs via SSL-teknik (Secure Socket Layer) och krypteras sedan till våra databaser.

Din PayPal faktureras strax efter att du har betalat för dina beställningar.

Efter betalningen visas PP-sidan omedelbart transaktionsregister, du kan söka genom att logga in på dina personliga konton.

First: Först: Vi accepterar för närvarande inte betalkortsbetalningar. Huvudbetalningen är PP och kreditkort. För det andra: Huruvida kortet har tillräcklig balans. För det tredje: Huruvida det kreditkort du har har några trovärdighetsproblem.

Shoppingrelaterade Frågor

(1) Du kan logga in på vår webbplats med din e-post och spåra din beställningsstatus i "Mina beställningar" om du gjorde beställningen under ditt registerkonto.
(2) När din beställning skickas kan du få ett mejl om din spårningsinformation.

Oroa dig inte om du gjorde din beställning men inte fick en bekräftelse via e-post. Du kanske fortfarande har en beställning, du vill bara prova följande för att dubbelkontrollera:

(1) Kontrollera din skräppostmapp. Våra e-postbekräftelser kan ibland hamna där inne.
(2) Om du loggade in via Facebook eller G-mail, kontrollera e-postmeddelandet som är länkat till det.
(3) Gå till "Mina beställningar" så kommer du att kunna se alla beställningar du har gjort och bör kunna se status för din nya beställning.
(4) Kontrollera ditt bankkonto för att se till att det finns en transaktion från ZAPAKA.
(5) Om du fortfarande inte hittar någon bekräftelse på att din beställning gjordes, kontakta oss definitivt med ditt fullständiga namn, e-post, telefonnummer och adressen du gav vid kassan så att vi kan försöka hitta den.

Du kan ändra leveransadress före leverans. Vänligen kontakta oss. Vi kommer att ändra din leveransadress och skicka ett bekräftelsemeddelande så snart som möjligt.
Vi kan inte ändra din adress om ditt paket skickas, men du måste kontakta transportören för att begära leveransändringar.
Beställningar (färgrutor, tillbehör, tyg, etc.) kan inte uppdateras när paketet har skickats.

Ledsen att förvirra dig. Eftersom vissa produkter på vår webbplats görs på beställning behöver vi några dagar för att förbereda den och ytterligare 5 - 7 arbetsdagar skickas. Din förståelse kommer att uppskattas mycket.
Vi har kontrollerat och bekräftat att din beställning fortfarande förbereds.
När din beställning är klar ordnar vi leveransen omedelbart och skickar ett bekräftelsemail med spårningsnumret. Kontakta oss om du inte får bekräftelsemeddelandet till det beräknade leveransdatumet.

Inte alla, men några. (Objekt på sidan "I lager", vi kan skicka från vårt lager inom 48 timmar.)

Refund & Återbetalning & Returrelaterade Frågor

Du kan behöva kontakta oss för att starta returprocessen inom 7 dagar efter att du har mottagit dina varor. Vår kundserviceavdelning kommer att hantera frågan.

ZAPAKA kommer att utfärda en fullständig återbetalning inklusive frakt för alla skadade, defekta eller felaktiga leveranser. Om din vara kommer skadad eller defekt, vänligen kontakta vårt kundserviceteam direkt för hjälp med att bearbeta din retur. 

Återbetalningar av alla slag behandlas alltid tillbaka till den ursprungliga betalningsformen och för närvarande har vi inte möjlighet att ändra betalningsmetod.
• Det tar i allmänhet upp till 5-7 arbetsdagar att behandla en återbetalning. När återbetalningen har behandlats i slutet kommer vi att skicka en bekräftelse via e-post.
• För returartiklar som behöver återbetalas måste paketet behandlas tillbaka till vårt lager efter att vi fått ditt paket. Det tar vanligtvis cirka 10 dagar att få ditt paket och hantera återbetalningen.
• Alla PayPal-betalningar kan endast återbetalas via PayPal, alla kreditkortsbetalningar återbetalas endast till det ursprungliga kreditkortet.
I det osannolika fallet att du inte har fått ett e-postmeddelande efter den tidsram som visas ovan, vänligen kontakta oss, så återkommer vi så snart som möjligt.

• När din retur kommer tillbaka till oss kan det ta några arbetsdagar för oss att behandla beställningen tillbaka till vårt lager. När det är klart skickar vi dig en bekräftelse på att beställningen har returnerats och att din återbetalning har utfärdats.
• Tänk på att det kan ta transportören lite tid att återvända till oss. Om du vill hålla ett öga på returen, var noga med att skriva ner spårningsnumret för paketet.
• I det osannolika fallet att du inte har fått ett e-postmeddelande efter att paketet kommer tillbaka till oss, vänligenkontakta oss, så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
• Se till att du meddelar oss ditt ursprungliga beställningsnummer, vilka artiklar du har returnerat, när detta returnerades till oss och eventuella leveransreferensnummer (t.ex. från en insamlingstjänst eller kurir) när du kontaktar oss.

Om det verkligen är våra problem kommer vi att ge ut eller byta ut varan åt dig igen. Om varan skadades under transporten måste kurirföretagen ta något ansvar.

Skötselråd

Skötselanvisningarna för varje objekt listas på produktsidan under fliken "Sammansättning". För att ta hand om ditt föremål, rekommenderar vi att du följer instruktionerna som finns på dess tagg. Om "Endast kemtvätt" listas beror det på att det är den bästa metoden för att ta hand om det.
Om föremålet innehåller läder rekommenderar vi att du hänvisar dina frågor till en läderspecialist.

Size & Frågor om storlek och färg

Vänligen se vår storlekstabell för att välja rätt storlek.
• Om dina mått stämmer överens med vårt storleksschema, föreslår jag att du väljer standardstorlek.
• Om dina mått inte kan hittas i storlekstabellen, rekommenderar jag att du väljer anpassad storlek för att se till att klänningen passar dig.

Våra färgkartor online har justerats för att visa färgen så nära färgen på de faktiska tygerna. Kameraupplösning och datorskärmar kan dock betyda att färgen kan variera något mellan bilderna och själva tyget.

Varför välja oss

På ZAPAKA kompromissar vi inte med kvalitet, komfort och passform. Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig att uttrycka dig snarare än att bara skapa en klänning. Premiumkvalitet har alltid varit principen för vårt arbete. Regelbundna samtal hålls med våra anställda som uppfriskar dem om kvalitet. Vi förstår att upprätthålla hög kvalitet på klädmaterialet är kärnmedvetenheten som hela vår strävan finns på. Kvalitetssäkringsplanen är noggrant utformad och våra kvalitetskontrollsexperter håller kontinuerligt vaken i varje produktionssteg för att säkerställa högkvalitativ kvalitet.

Personal är vår tillgång. Vi har ett strikt screeningförfarande för att välja personal och anställda. De anställda får regelbunden utbildning för att uppgradera sin kunskapsnivå. Alla våra experter är väl erfarna med många års arbete inom sina respektive kompetensområden. Vi är en grupp ambitiösa proffs som specialiserat sig på kvalitetsbedömning och plaggsdesign, prototyp och materialval.

Vi är dedikerade till att etablera ZAPAKA som ett klädmärke i världsklass. Vi håller våra priser rimliga och mycket konkurrenskraftiga. Vår princip i detta avseende är rimlig vinst och hög omsättning. Vi hoppas kunna skala skillnaden genom att få grossistorder.

Genom strikt produktionsplanering och kontinuerliga uppföljningsåtgärder behåller vi vårt åtagande för leveranstid. Vi förstår vikten av att leverera klädmaterialet i rätt tid för att hålla våra kunders tillförlitlighet. Vi försäkrar våra kunder om leverans i rätt tid.

Vi har vår egen lagringsavdelning i alla delar av världen, så vi distribuerar till alla delar av världen! Vi har ett starkt nätverk av leveranstjänster över hela världen. Kunderna kan dra nytta av det väletablerade leveransnätverket för att få sina beställda klänningar vid sina dörrsteg. När du har gjort en beställning på vår webbplats kommer vi att leverera varorna till dig från det närmaste lagret, så att du kan få varor du beställde på den snabbaste tiden.

Kunder är våra gudar. Vi har inte behållit något tak på minsta beställningsmängd. Vi är fast beslutna att ge lika stor vikt för såväl stora som små kunder. Beställningar av alla storlekar välkomna, från små sändningar till många tusen.