15% RABATT FÖR DIN FÖRSTA BESTÄLLNING MED KODE: EXTRA15

15% RABATT FÖR DIN FÖRSTA BESTÄLLNING

Använd kod: EXTRA15

ATT LÄGGA EN BESTÄLLNING


1. Kan jag ändra / ändra min leveransadress / storlek?
Vi kan hjälpa dig att ändra din beställning FÖR leverans. När ditt paket har skickats kan vi inte ändra någonting.
Vänligen kontakta vår serviceman via e-postadress: service@zapaka.com
Vi kommer att göra vårt bästa för att tjäna dig bra.

2. Kan jag avbryta min beställning?
Jo det kan du. Det finns två typer av avbokning av beställningar:
1. Vi kan hjälpa dig att avbryta beställningen FÖR leverans.
2. Observera att vi INTE KAN annullera beställningar som har skickats ut. Vänta därför att ditt paket kommer fram och du kan antingen behålla det eller kontakta oss för att återvända för återbetalning. Vänligen INTE vägra leveransen eftersom det levererade paketet förstörs av tredjepartslogistiken. Om det paket som kunderna vägrar kan vi bara återbetala artikelavgiften. Fraktavgift KAN INTE återbetalas för vi har betalat fraktavgiften för paketet.

3. Hur mycket skatt debiteras jag på min beställning?
Zapaka tar ingen skatt på kundens beställning.

4. Fyller du på utsålda föremål?
Vi kan återupplösa några sålda artiklar när som helst under de kommande två veckorna. Föremål som förblir "slutsålda" i några veckor kommer sannolikt att tas bort från vår onlinebutik.

5. Hur väljer jag min storlek?
Ta dina mått och jämföra dem med det detaljerade storlekstabellen under produktbeskrivningen. Detta hjälper dig att välja vilken storlek som är bäst för din kroppstyp.
"En storlek" passar inte nödvändigtvis alla storlekar men betyder att det bara finns en storlek för den här produkten.

 

FRAKT & HANTERING OCH ÅTERGÅNG


1. Hur skickar du internationellt?
Zapaka uppfyller internationella order via våra partners. Vi samarbetar med många expressföretag så att våra kunder kan få sina beställningar så snabbt som möjligt. Under "Checkout" ser du ditt totala pris inklusive alla tullar, skatter, frakt- och hanteringsavgifter i din lokala eller valda valuta innan du beställer. Du betalar Zapaka det totala beloppet för din beställning i din lokala eller valda valuta.

2.När skickas min beställning?
Du kommer att citeras en specifik leveranstidsram vid tidpunkten för kassan som är baserad på ditt valda destinationsland och de leveransmetoder som finns tillgängliga för artiklarna i din shoppingväska.

3.Hur spårar jag min beställning?
Vi kommer att uppdatera spårningsnumret när beställningar skickas ut. Så kunder kan kontrollera det på beställningssidan. Samtidigt får kunderna ett e-postmeddelande.

4. Vad är Zapakas returpolicy för internationella beställningar?
Du kan kontrollera vår returpolicy för att veta detaljerna.

 

Betalning:


1. Vad är mina betalningsalternativ?
Du kan klicka på vår betalningsmetod för att kontrollera våra betalningsalternativ.

2. Är det säkert att använda mitt kreditkort?
Ja, shopping på Zapaka är säkert. Vår säkra serverprogramvara krypterar information och säkerställer att Internet-transaktioner förblir privata och skyddade. Vi använder Secure Sockets Layer (SSL) -teknologi, betraktad som guldstandarden inom Internet-krypteringsteknik, för att skydda säkerheten för din kreditkortsinformation när den överförs till oss.

3. Finns det gåvaomslag?
Vi är mycket stolta över vår förpackning - varje beställning är noggrant förpackad i delikat mjukpapper och placeras i en omarkerad fraktbox eller frakt kuvert. För närvarande erbjuder vi inte presentförpackningstjänster eller presentfakturor för internationella kunder.

4. Var kan jag ange en kupong eller kampanjkod?
Ibland erbjuder vi kuponger eller kampanjkoder till våra kunder. Om du vill använda en av dessa koder, ange koden på sidan "påse" i vår kassaprocess. Om du gör din beställning via telefon ber vi dig informera kundtjänstrepresentanten om att du har en kod. Endast en kupongkod får användas per beställning.



OM ZAPAKA


1. Vad om min integritet?
Vi har åtagit oss att skydda din integritet. Vi använder informationen vi samlar in på webbplatsen för att möjliggöra shopping på denna webbplats och för att förbättra din övergripande shoppingupplevelse. Klicka på den här länken för att se vår fullständiga sekretesspolicy.

2.Hur kan jag skicka kommentarer och förslag?
Du kan skicka e-post till service@zapaka.com under öppettiderna.