SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Orderfråga

1. Du kan logga in på vår webbplats med din e-post och spåra din beställningsstatus i "Mina beställningar" om du gjorde beställningen under ditt registrerade konto.
2. Om beställningen gjordes utan att logga in kan du bara använda funktionen "slå upp en enda beställning" för att spåra din beställning. Se följande steg:
1). Gå till Logga in Mitt konto längst upp till höger på vår webbplats.
2). Klicka på "beställningsstatus"
3). Ange ditt ordernummer och e-postadress för att se dina beställningsuppgifter.
för att se dina beställningsuppgifter. Om du fortfarande inte kan få din beställningsinformation, vänligen kontakta vår kundtjänst e-post service@zapaka.com.

Ledsen att förvirra dig. Eftersom våra produkter är gjorda på beställning behöver vi några dagar för att förbereda den och ytterligare 5-7 dagar Din förståelse kommer att uppskattas mycket. Du kan också se specifik skräddarsydd tid och leveranstid på produktsidan.
När din beställning är klar ordnar vi leveransen omedelbart och skickar ett bekräftelsemail med spårningsnumret. Kontakta oss om du inte får bekräftelsemeddelandet förrän det beräknade leveransdatumet.

Vi kan inte acceptera beställningar som köper flera stycken för att välja en, detta är inte en del av vår returpolicy. Alla tillkommande extra kostnader måste bäras av kunden.

Eftersom våra försäljningspriser är mycket billiga jämfört med våra höga kostnadsklänningar. Zapaka kommer endast att utfärda full återbetalning för skadade, defekta eller felaktiga leveranser, andra situationer ingår inte i vår returpolicy.

Vi är glada att du vill köpa mer från oss. Eftersom alla artiklar är förberedda efter att beställningarna har gjorts, vänligen placera en ny beställning och betala för den på vår hemsida först, och kom ihåg att klicka på chatt nu-knappen på vår huvudsida eller så kan du klicka kontakta oss för att skicka en biljett till oss, vi hjälper till att kombinera dina beställningar.

Du kan hänvisa till följande steg för att betala för din beställning.
1. Logga in på ditt konto och klicka på "Mina beställningar".
2.Hitta den obetalda beställningen, klicka på "Fortsätt att betala" för att gå till kassasidan.

Jo det kan du. Det finns två typer av orderavbeställning:
1. Avbryta en obetald order: En obetald order annulleras automatiskt efter en dag.
2. Avbryta en betald beställning: Om du inte har fått e-postmeddelandet om frakt kan du kontakta oss inom 24 timmar för att avbryta beställningen.
PObservera att vi inte kan avbryta beställningar som har skickats ut. Vänligen vänta tills ditt paket anländer. Du kan antingen behålla den eller returnera den för återbetalning. Vänligen INTE vägra leveransen eftersom paketet som inte levereras kan förstöras av tredjepartslogistiken.

Oroa dig inte om du gjorde din beställning men inte fick en bekräftelse via e-post. Du kanske fortfarande har en beställning, du vill bara prova följande för att dubbelkontrollera.

  • Kolla i din skräppost. Våra e-postbekräftelser kan ibland hamna där inne.
  • Om du loggade in via Facebook eller Gmail, kontrollera e-postmeddelandet som är länkat till det.
  • Gå till "Mina beställningar" så kan du se alla beställningar du har gjort och bör kunna se status för din beställning.
  • Kontrollera ditt bankkonto för att se till att det finns en transaktion från ZAPAKA.
  • Om du fortfarande inte hittar någon bekräftelse på att din beställning gjordes, kontakta oss definitivt med ditt fullständiga namn, e-postadress, telefonnummer och adressen du gav i kassan så att vi kan försöka hitta den.