SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Frakt

Innan din beställning skickas måste Zapaka behandla din beställning och lägga alla dina varor genom sina strikta kvalitetskontrollstester. På grund av detta skiljer sig den totala leveranstiden från enbart leveranstid.
Total leveranstid = bearbetningstid + leveranstid
Bearbetningstid: Alla normala produkter behöver 5-7 arbetsdagar för att bearbeta, förutom det komplicerade handarbete som pärlor, broderier och slipsfärgning behöver 13-20 arbetsdagar för att bearbetas.
Leveranstid: Det beror på vilken fraktmetod du valde, standardfraktmetoden kommer att behöva 7 - 14 arbetsdagar medan den snabba fraktmetoden behöver 3-7 arbetsdagar. Dessutom kan du välja vårt ‘i lager’ -sida, det kommer att skickas inom 48 timmar från vårt lager efter att du gjort en beställning.

Fraktavgift: Det beror på din detaljerade adress, samt vikten av artiklar och den fraktmetod du valde. Också gratis standardfraktorder över 499kr i Sverige för "i lager" -artiklar.

Endast kunder från USA kan använda PO BOX-adressen, de andra kan inte. Om APO / FPO-adresserna kan alla länder inte använda.
Leveranstid till postlådor varierar från andra och är i allmänhet längre än vår vanliga marktjänst 7-14 arbetsdagar.

Om det händer kan det finnas två skäl:
1.När vi skickar våra paket till dig finns inga ytterligare uppdateringar från rederiet på grund av att ditt paket är i transit. När den har nått nästa sorteringsanläggning kommer den att uppdateras. Det kan ta ett par dagar (3-7 dagar) för att se någon aktivitet när den har skickats från vårt slut. Vi föreslår att du väntar några dagar mer. Förresten, för TNT-leveransföretaget använde samma spårningsnummer för de olika destinationerna. Paketet som hade levererats är inte ditt. Och det är för olika länder. Var vänlig och vänta.
2.Eller så måste du få målspårningsnumret för vissa leveransmetoder. Du kan få det nya spårningsnumret när du spårar via länken som skickas till dig i bekräftelsemeddelandet. Kontakta oss om du fortfarande inte hittar det uppdaterade spårningsnumret. Vi är villiga att hjälpa dig i denna fråga.

Paket kan levereras till din brevlåda eller undertecknas av dina grannar. Vi föreslår att du checkar in i din brevlåda och med dina grannar först. Kontakta också ditt lokala postkontor eller rederi med spårningsnummer. I vissa fall kan postkontor kräva att kunder hämtar paket personligen för internationella leveranser. Om du fortfarande inte hittar ditt paket kan du skicka in en biljett.

För en ej levererad beställning, om den fortfarande är under bearbetning, kommer inga fler uppdateringar förrän beställningen är klar.
För levererade beställningar tar det ibland flera dagar innan spårningsinformationen uppdateras. Om din sändning kommer från våra internationella lager och är i transit eller tullklarering uppdateras informationen inte förrän den når nästa leveransstation (kan kräva 3-7 dagar).
Ibland har rederiet inte uppdaterat paketinformationen. Vi föreslår att du väntar några dagar till.

Vi arbetar alltid med de mest pålitliga leveransföretagen och fraktkostnaden beror på vikten på varorna du beställer, fraktmetoden du väljer och leveransdestinationen. Med tanke på det konkurrenskraftiga priset på våra produkter är det fortfarande ganska kostnadseffektivt att köpa från oss. Vi hoppas verkligen att du kan prova och vi kommer aldrig att svika dig.

Kära kunder,
Med den ökande oro för Coronavirus (COVID-19) vill vi informera dig om att Zapaka noggrant övervakar nyheter och rapporter från Centers for Disease Control (CDC) och vi vidtar försiktighetsåtgärder för att säkerställa våra kunders hälsa och säkerhet och anställda.
Vi förstår att detta kan vara en stressig tid för våra kunder sedan COVID-19-utbrottet. Vårt kundserviceteam gör vårt bästa för att visa vårt engagemang och ge dig bästa möjliga hjälp, och vi vill försäkra dig om att vårt fokus är att hjälpa dig snabbt. Var säker på att vi kommer att svara till var och en av er så snart vi kan. Tack för ditt tålamod och förståelse.
Vår leverans fortsätter för närvarande som vanligt. Dessutom arbetar vi hårt för att göra leveranser så säkra som möjligt. Vissa operatörer upplever dock förseningar i slutet, så när din beställning skickas, se till att hålla koll på din spårning.
För nya inköp kommer vi att göra och skicka artiklarna enligt skräddarsydd tid och leveranstid som anges på vår webbplats.
Vi måste vara förenade under dessa tuffa tider och vi uppskattar alla våra kunders insatser. Vi vill uttrycka våra bästa önskningar till dig.
Tack för din tid, tålamod och förståelse.
Kärlek från oss alla
Zapaka Team

Vi levererar över hela världen till nästan alla länder över hela världen och täcker Nord- och Sydamerika, Europa, Asien, Afrika, Oceanien och mer.
Vi använder tjänster från stora, pålitliga internationella transportföretag för att säkerställa att ditt paket anländer till din destination säkert och säkert.
PS: Eftersom avdelningsvarorna skickas utomlands ska kunden bära tullarna.

Om din leveransdestination inte är tillgänglig i kassan, vänligen kontakta oss.

Moms ingår i de angivna priserna.
Obs! Kom ihåg att vissa länder tar ut tullskatt för tullimport som du kan behöva betala. För information, fråga ditt lokala tullkontor.