SHOPPING BAG

Your cart is empty.

HUR man initierar en avkastning

1. Vänligen kontakta kundtjänst på vår webbplats och ange varan eller varorna du vill returnera och anledningen. Vi accepterar inte returnerade artiklar som skickats tillbaka av dig direkt utan att först ha kontaktat oss. Du kan kontakta oss på Whatsapp eller telefonnummer +1(720)641-9067, eller skicka e-post till vår service@zapaka.com.

2. Efter att ha mottagit returinstruktioner från oss, vänligen packa upp varan (erna) som ska returneras med originalförpackningen. Skriv ditt beställningsnummer på paketet, som ZAPAKASE0001 för att göra ditt paket lätt igenkänt, så att vi kan lösa ditt problem så snart som möjligt.

3. Släpp av ditt paket på det lokala postkontoret.

4. De flesta returerna behandlas inom 7 arbetsdagar efter att vi fått ditt paket. Vi kommer att utfärda återbetalningen till ditt ursprungliga sätt som du betalade för beställningen. När din återbetalning har utfärdats får du ett bekräftelsemeddelande. Originalfrakt och returfraktavgift återbetalas inte.

* Observera att alla returer måste kunderna betala för leveranskostnaden.

ALLMÄN RETURPOLITIK

1. Du har 7 dagar på dig att avgöra om en vara är rätt för dig, om du vill returnera varan, vänligen kontakta oss inom 7 dagar efter leverans.

2. Följande artiklar kan inte returneras, återbetalas eller bytas ut: ① Objekt på klarering, ②Tillbehör, ③Anpassade artiklar, ④Flash-försäljningsartiklar.

3. Varorna måste returneras obrukna, otvättade, oskadade med alla originaletiketter bifogade. Vi accepterar inte en returnerad artikel som är sliten, skadad, tvättad eller förändrad på något sätt.

4. Varor med ej återlämningsbara märken och gratis gåvor kan inte returneras.

5. Vi accepterar inte returnerade artiklar som har skickats tillbaka utan korrekta returförfrågningar.

6. Vi erbjuder inte Freight To Collect (FTC) -tjänst för de paket som returneras till oss. Returerna görs på egen bekostnad.

7. Var noga med att dubbelkontrollera dina returer innan du skickar dem. Vi ansvarar inte för retur av andra produkter än ZAPAKA.

8. Eftersom alla artiklar (inklusive standardstorlek) görs på beställning har vi inte råd att acceptera köpet ‘köp-många-behåll-en’. Vårt kundtjänstteam kan avbryta en beställning som tros ha gjorts med den avsikten.

9. Vi ansvarar inte för returartiklar som går förlorade eller skadas eller om paket inspekteras av tullen (kunden ska betala tullklarering) behåll kvittot med spårningsinformation, behåll kvittot med spårningsinformation.

10. Vi förbehåller oss rätten att vägra returen om den tas emot i ett oacceptabelt skick eller utan vår förkunskap.

Obs! Den ursprungliga fraktavgiften och fraktgarantin återbetalas inte.

BETINGELSER

FÖR ALLA ANPASSADE KLÄNNINGAR:
På ZAPAKA förstår vi att du kanske vill att klänningen ska passa perfekt! För att hjälpa dig erbjuder vi anpassad storlek på de flesta av våra klänningar. Anpassad storlek tar samma tid att skapa och leverera till dig!

Några saker att komma ihåg om anpassade klänningar:
Anpassade klänningar är gjorda specifikt efter de mått du ger (byst, midja, höfter, höjd och ihåligt mot golv). Det betyder att ingen annan kommer att kunna bära den klänningen när den är gjord. På grund av detta kan vi inte acceptera några avkastningar på anpassade klänningar. Kontrollera dina mått och färgval innan du beställer.

Vi förstår att ibland små ändringar behövs, vi erbjuder begränsad ersättning för endast våra anpassade storlekar. Skicka bara en bild av ditt kvitto från skräddaren och ditt beställningsnummer så gör vi resten! Ja, det är verkligen så enkelt!

FÖR ALLA PRESONALISERADE OCH PERSONLIGA VAROR:
Alla personliga och personliga föremål (inklusive örhängen, underkläder, badkläder etc.) är slutförsäljning. På grund av hygienproblem finns inga returer / byten.

AVBOKNINGSREGLER

Vi förstår att det är ett viktigt åtagande att beställa en klänning till ditt speciella tillfälle, och vår avbokningspolicy skapades med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att det mesta som våra klänningar görs på beställning, och när skapelseprocessen har börjat kan materialen inte återanvändas. Den goda nyheten är att det fortfarande finns tid att bestämma sig efter att ha gjort din beställning. Se vår avbokningsregler nedan för mer information.

• Obetalda beställningar annulleras automatiskt efter en dag.
• Avbryt beställningen inom 24 timmar efter betalning för full återbetalning.
• Avbeställ 24–72 timmar efter betalning: 80% återbetalning + fraktavgift.
• Avbeställ 72-120 timmar efter betalning: 50% återbetalning + fraktavgift.
• Avbeställ> 120 timmar efter betalning: Endast återbetalning av fraktavgift.
• När din beställning har skickats kan den inte annulleras.

Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst för att fortsätta.

*När du får ett e-postmeddelande från ZAPAKA med titeln "Beställning #_______ bekräftad" har din betalning bekräftats.

FAQS

Vad är din retur / utbytesprocess?

Du kan behöva kontakta USA för att starta returprocessen inom 7 dagar efter att du har mottagit dina varor. Vår kundservice kommer att hantera frågan.

Vad kan returneras eller bytas ut?

Returer måste mottas i nytt skick och få bekräftelse från vår kundtjänst. obrukad, otvättad och med det hygieniska fodret och taggarna intakta. Objekt som returneras med uppenbar användning, smink, djurhår, dander, deodorant, parfym eller liknande produktfläckar kan bli förnekade.

Skor måste returneras i sin ursprungliga skokartong och placeras i en extra låda för transport. Skador på skokorgen gör att skor inte kan komma tillbaka. Föremål som säljs som uppsättningar måste returneras med rätt storlekar, sålda. Om de tas emot skadade, kommer skorna att skickas tillbaka och medför ytterligare fraktkostnader.

Slutliga försäljningsartiklar kan inte returneras, återbetalas eller bytas ut. Presentkort kan inte returneras eller återbetalas. Smycken och solglasögon under $ 25 kan bytas ut men inte bytas ut.

Vad är din returpolicy?

ZAPAKA kommer att utfärda en fullständig återbetalning inklusive frakt för alla skadade, defekta eller felaktiga leveranser. Om din vara kommer skadad eller defekt, vänligen kontakta vårt kundserviceteam direkt för hjälp med att hantera din retur.

Var är min återbetalning?

Återbetalningar av alla slag behandlas alltid tillbaka till den ursprungliga betalningsformen och för närvarande har vi inte möjlighet att ändra betalningsmetod.
• Det tar i allmänhet upp till 5-7 arbetsdagar att behandla en återbetalning. När återbetalningen har behandlats i slutet kommer vi att skicka en bekräftelse via e-post.
• För returvaror som behöver återbetalas måste paketet behandlas tillbaka till vårt lager efter att vi fått ditt paket. Det tar vanligtvis cirka tio dagar att få ditt paket och hantera återbetalning.
• All PayPal-betalning kan endast återbetalas via PayPal, all kreditkortsbetalning återbetalas endast till det ursprungliga kreditkortet.
I det osannolika fallet att du inte har fått ett e-postmeddelande efter den tidsram som visas ovan, vänligen kontakta oss, så återkommer vi till dig så snart som möjligt.

Kommer du att ta ut en returhanteringsavgift för returen?

Det finns ingen returhanteringsavgift. Kunderna är dock ansvariga för att betala returfraktkostnaden.

Jag returnerade paketet. När kan jag få min återbetalning?

Det kan ta upp till tio arbetsdagar innan din retur behandlas när den når vårt lager. Vi skickar ett bekräftelsemail till dig när din återbetalning har utfärdats.

Behöver Mer Hjälp?

Online-Chatt
Tillgänglig på arbetsdagar (Måndag till Fredag)